Dažniausiai užduodami klausimai:
1. Kaip pateikti užsakymą?
Užsakymus mūsų svetainėje galite pateikti susikūrę savo paskyrą arba apsipirkdami kaip svečias. Taip pat galite susisiekti su mūsų konsultantu, kuris Jūsų vardu atliks užsakymą ir suteiks Jums reikiamą informaciją apie prekes. Mūsų klientų aptarnavimo linijos telefono numeris: +370 70 044 962
2. Iš kur siunčiate prekes?
Visas prekes siunčiame iš Varšuvos, Lenkijos, kur turime MDR24 biurą ir sandėlį.
3. Kaip greitai gausiu užsakytas prekes?
Pristatymas paprastai užtrunka 2-3 darbo dienas. Prekės išsiunčiamos tą pačią dieną, jeigu užsakymas pateiktas darbo dienomis iki 17:00 val. Visi užsakymai, pateikti po šios valandos, išsiunčiami kitą darbo dieną. Išimtiniais atvejais siuntų pristatymas gali vėluoti 1-2 dienas dėl priežasčių, susijusių tik su kurjerių bendrove, pvz., prieššventiniu laikotarpiu.
4. Ar galiu grąžinti įsigytas prekes?
Žinoma. Kiekvienas klientas turi 30 dienų nuo užsakymo gavimo dienos grąžinti mūsų parduotuvėje įsigytas prekes, išskyrus kelnaites ir pėdkelnes. Norėdami grąžinti prekes, išsiųskite jas savo pasirinktu būdu adresu: PAXY - MDR24, Pulko g. 96 (LP EXPRESS DEPO), 62133 Alytus.
5. Ar galiu pakeisti įsigytas prekes?
Žinoma. Per 30 dienų nuo pristatymo dienos kiekvienas klientas gali pakeisti prekę, išskyrus kelnaites ir pedkelnes, į kitą spalvą, dydį arba modelį.
6. Ar kurjeris gali palaukti, kol pasimatuosiu drabužius ir juos atsiimti, jei paaiškėtų, kad drabužiai man netinka?
Ne. Jei norite grąžinti ar pakeisti netikusias prekes rašykite mums el. paštu kontaktas@mdr24.lt arba skambinkite telefonu +370 70 044 962
7. Ar galiu pasirinkti pristatymo laiką?
Deja, ne. Pristatymo dieną kiekvienas klientas gauna SMS žinutę su numatytu pristatymo laiku, kurjerio kontaktiniu numeriu ir informacija apie tai, kaip atidėti siuntos pristatymą, jei tą dieną jos negalite atsiimti. Prašome taip pat atsiminti, kad DPD kurjeriai siuntas pristato tik darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 val.
8. Kaip matuojamos mūsų prekės?
Prekės matuojame ant tiesaus paviršiaus, netempiant. Kiekvienos prekės aprašyme rasite dydžių lentelę, kurioje pateikiame kiekvieno dydžio matmenis.
9. Jei jau apsipirkau MDR24 internetinėje parduotuvėje ir pasirinkau teisingą dydį, tuomet man tinka ir bet kuri kita to dydžio preke?
Ne. Kiekviena prekė turi savo individualią dydžių lentelę, į kurią visada turėtumėte atkreipti dėmesį. Prekių dydžiai nėra vienodi ir gali skirtis priklausomai nuo gamintojo.
10. Ar galiu gauti papildomos informacijos apie prekių matmenis, kurie nenurodyti dydžių lentelėje?
Žinoma. Jei reikia išmatuoti, pvz., rankovės plotį arba sijono ilgį, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi el. paštu kontaktas@mdr24.lt arba telefonu +370 70 044 962 ir mes jį išmatuosime specialiai pagal Jūsų pageidavimą.
11. Ar priimame individualius užsakymus?
Ne. Mūsų siūlomas prekes tiekia išorės gamintojai. Neturime savo siuvyklos, todėl neturime jokios įtakos pateiktų modelių ilgiui, pločiui ar spalvai.
12. Kiek laiko teks laukti dydžio, kurio šiuo metu nėra mūsų pasiūloje?
Ne visos prekės grįžtą į prekybą. Jei Jus labai domina konkretus modelis, parašykite mums el. paštu kontaktas@mdr24.lt arba paskambinkite telefonu +370 70 044 962
13. Kiek laiko užtrunka pinigų grąžinimas?
Pinigai už grąžintas prekes grąžinami ne vėliau kaip per 14 dienų nuo momento kai gausime Jūsų siuntą.
14. Ar parduodate vyriškus bei vaikiškus drabužius?
Ne. Mūsų asortimente rasite tik didelių dydžių moteriškų drabužių.
15. Ar siunčiame siuntas į užsienį?
Taip. Dėl konkretaus užsakymo rašykite el. paštu kontaktas@mdr24.lt arba skambinkite telefonu +370 70 044 962